Què llegirem a 2n?

Tot i que encara queden unes setmanes, la gent del PIL ja estem pensant en el curs vinent. I anem preparant la biblioteca de llibres que us estaran esperant en començar el proper curs. 
Ens agradaria poder comptar amb els vostres suggeriments, idees, recomanacions. Ens les apuntaríem i procuraríem aconseguir-les per tal de fer-vos més atractiva aquesta estona de lectura.
Ens voldríeu ajudar? Només caldrà que ens deixeu les vostres idees escrites aquí sota en l'apartat dels comentaris.

Comentaris

  1. M'agradaria que hi haguessin llibres de l'escriptora Agatha Christie.
    Ariadna Saldaña 1B.

    ResponElimina
  2. M'agradaria que hi haguessin llibres de l'escriptora Agatha Christie.
    Ariadna Saldaña 1B.

    ResponElimina
  3. Més resvistes de national geographic Biel Pujol1B

    ResponElimina
  4. M'agradaria que hi hages més comics

    Ricard Gallart

    ResponElimina
  5. Nosaltres volem tota la cocció de revistes del National Geographic I LA colecció de Sapiens.
    Ivan Codina 1r ESO B

    ResponElimina
  6. Jo vui tota la col•lecció de Harry Potter. També la de Richard Castle.
    Edith Ribera 1B

    ResponElimina
  7. La col.lecció de "El club de los incomprendidos"
    JÚLIA BASI

    ResponElimina
  8. La col.lecció de "El club de los incomprendidos"
    JÚLIA BASI

    ResponElimina
  9. La coleccio de Pesadillas,Harry Potter y La chica del tren ~ Les millors del mon~ Andrea Castañeda 1B

    ResponElimina
  10. La coleccio de Pesadillas,Harry Potter y La chica del tren ~ Les millors del mon~ Andrea Castañeda 1B

    ResponElimina
  11. El llibre de el Capítol d'en Julian i Plutó. Ivan Codina 1r ESO B

    ResponElimina
  12. El llibre de el Capítol d'en Julian i Plutó. Ivan Codina 1r ESO B

    ResponElimina
  13. M'agradaria que hi haguessin llibres de els simpsons
    Joseph Rugendo 1r ESO B

    ResponElimina
  14. M'agradaria que hi hagues llibres de l'auror Blue Jeans i John Green
    Judith Civico 1r ESO A

    ResponElimina
  15. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. M'agradaria que hi hagues llibres de l'auror Blue Jeans i John Green
    Judith Civico 1r ESO A

    ResponElimina
  17. M'agradaria poder llegir els comics d'Asterix i Obelix en catala i no en agles

    També falten llibres d'humor

    ResponElimina
  18. M'agradaria que possessiu llibres del John Green
    Estel Labat 1r ESO A

    ResponElimina
  19. M'agradaria que hi hagués el llibre de: Tres metros sobre el cielo.
    Olívia Trilla 1A

    ResponElimina
  20. M'agradaria que afegeixin llibres de la col·lecció Blue Jeans
    Anna Prim 1r ESO A

    ResponElimina
  21. M'agradaria que haugessi mes sages de llibres com per exemple divergente, els jocs de la fam,。。。Tambe mes llibres de histories de adolesents com per exemple ciutats de paper, bago la misma estrella, after(tota la saga),...

    ResponElimina
  22. M'agradaria que hages la coleccio completa de la saga divergent
    Azahara Martinez 1rA

    ResponElimina
  23. M'agrada molt lo del pil

    ResponElimina
  24. M'agradaria que haugessi mes sages de llibres com per exemple divergente, els jocs de la fam,。。。Tambe mes llibres de histories de adolesents com per exemple ciutats de paper, bago la misma estrella, after(tota la saga),...

    ResponElimina
  25. M'agradaria que hi haguessin llibres de la col·lecció Sherlock, Lupin i jo.
    Anna Prats 1r ESO A

    ResponElimina
  26. M'agradaria llegir el llibre de ''Premonicions''
    Marta Vuskans 1C

    ResponElimina
  27. Me molarie llegir Bajo la Misma Estrella 🐱

    ResponElimina
  28. M'agradaria que hi haguessin els llibres de la saga Divergente.
    Mar Estopà 1r ESO C

    ResponElimina
  29. Vull llegir la saga de Crepúsculo.Judith Casado Castaño.

    ResponElimina
  30. M'agradaria llegir el llibre ''Magnichistes''

    Eric Jové 1C

    ResponElimina
  31. M'agradaria llegir la saga de Crepúsculo. Laura Sotillo Rico.1rC

    ResponElimina
  32. M'agradaria llegir el llibre "Buscando a Alaska" de John Green. Irene Ayetan 1rC ✌🏿️

    ResponElimina
  33. M'agradaría llegir el llibre de ''los mejores chistes de humor negro''

    Maxim Gombau 1C

    ResponElimina
  34. m'agradaria llegir llibres de comics , de aventures i de misteri
    Rubiata bah 1c

    ResponElimina
  35. M'agradaria llegir comics, revistes de national geografic, el diario de Greg.
    Joel Quintana 1 D

    ResponElimina
  36. M'agradaria llegir els llibres de "Diario de Greg"
    Abril del río 1D

    ResponElimina
  37. M'agradaria llegir alguns llibres de misteri, mes cómics, i alguna saga de llibres com: El corredor del laberinto, Bon dia Princesa o Los juegos del hambre.
    Nuria barberà 1'ESO - D

    ResponElimina
  38. M'agradaria llegir llibres de ciència ficció, còmics, de mortadelo i filemon, revistes de la national geographic i del reporter doc.
    David L 1D

    ResponElimina
  39. M'agradaria llegir revistes de national geographic i comics de misteri.
    Julia lopez 1D


    :)

    ResponElimina
  40. Me gustarian estos libros adolescentes: After (toda la saga) , ciutats de paper, bajo la misma estrella y toda la saga crepúsculo.

    ResponElimina
  41. A mi m´agradaria que haguessin llibres de por i llibres dels que s´han fet pelicules.
    Eric Ferruz 1r. ESO D

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

FITXES DE LECTURA

Hecho con Padlet