No somriguis que m'enamoro

Laia Ticó, 2n ESO A
AUTOR/-A: Blue Jeans
EDITORIAL: La Butxaca

RESUMEN: El llibre es basa en l'amor i les dificultats que pot tenir. Un del grup dels impresos. L'Elisabet està a l'hospitat i l'Alba reemplaça el seu lloc. Durant aquest llibre hi ha històries d'amor i petites discusions entre l'Esther, en Bruno i l'Alba. D'altra banda, en Raúl i la Valèria tenen una història d'amor, però en Marc, un fotògraf, s'intenta posar entre ells. Mentrestant, la Meri, a través d'una pàgina web de lesbianes, coneix a la Paloma, i s'enamoren.

FRASE: El fragment que més m'ha agradat ha estat quan en Raúl demana perdó a la Valèria escrivint una paraula a cada farola del carrer dient això: "Bon dia, princesa, he somniat tota la nit amb tu. Anàvem al cinema i tu portaves aquell vestit rosa que m'agrada tant. Només penso en tu, princesa. Penso sempre en tu! Sé que t'he fallat. No he estat a l'altura del teu amor. Em sap greu. No saps fins a quin punt. Et necessito. Això només són paraules. No és gaire. Però multiplíca-les per l'infinit i sabràs quant t'estimo. La meva vida no tindria sentit sense tu. Per això, quan llegeixis l'última paraula somriuràs, pensaràs que sóc boig i desitjaràs abraçar-me i fer-me un petó, perquè els nostres llavis estan fets per passar junts tot el temps del món. Perdona'm. T'estimo.

OPINIÓ: El que més m'ha agradat és la història d'amor entre el Raúl i la Valèria. És clar que el recomanaria.

Comentaris

FITXES DE LECTURA

Hecho con Padlet