Benvinguts

Aquest curs 2015-16, el nostre institut Màrius Torres (Lleida) ha iniciat un pla d'impuls de la lectura a 1r d'ESO. En aquest espai volem donar entrada a les opinions dels alumnes sobre les seves lectures, de manera que es puguin compartir les experiències de la lectura de llibres, contes, còmics. Qualsevol suggeriment que ens feu arribar serà benvingut.

EL PROJECTE DE LECTURA A PRIMER

Fa poques setmanes els alumnes de 1r d’ESO hem començat el PIL. Consisteix, principalment, en fer mitja hora diària de lectura quatre dies.
A cada classe els professors han posat una bona pila de llibres a l’armari. Cada alumne havia de decidir entre portar un llibre de casa o agafar un d’aquesta “biblioteca” improvisada.
No tinc cap dubte, el PIL és una activitat d’ajuda a reforçar, o continuar, l’hàbit de lectura dels alumnes.
I pel que he vist, als nens i nenes els hi agrada molt:
Jordi Marcò (1r B): Serveix per distreure’s entre les lectures i aventures. Molt educatiu.
Alex Dorin (1r A): M’agrada perquè molta gent no llegeix a casa i aquesta és una oportunitat per obrir un camí a meravelloses històries i, sobretot, a la imaginació.
Núria Barberà (1r D): Em sembla bé, per què així llegim més i és, en part, una manera que puguem escriure millor.
Rubiata Bah (1r C): Crec que està bé. Llegeixes llibres, que per exemple jo, no tinc temps de llegir. Llegir és important i és molt més entretingut sabent que no són deures, no?
Andrea Castañeda, 1r B

Comentaris

FITXES DE LECTURA

Hecho con Padlet