Qui va matar H.Thrombey?

 Estel Torrent Serra, 1r ESO C


Autor: Edward Packard
Editorial: Timun Mas
Pàgines: 122

Quina frase o fragment t'ha agradat més? "És clar que només són una colla d'aficionats"

Resum:
Aquell dia em va trucar un home anomenat  H.Thrombey i em va dir que la seva dona el maltractava i li deia que l'anava a matar. 
Després d'estar una estona amb l'home per casa seva em vaig allunyar d'ell per veure què feia l'altra gent.  Es va sentir un crit: el senyor  H.Thrombey era mort. A partir d'allà vaig començar a investigar qui havia estat l'assassí, tenint en compte que en aquella casa hi havia com a mínim 6 persones més. 

Què és el que més t'ha agradat del llibre? 
Que pots triar la teva aventura i cada final és diferent.
El recomanaria perquè és entretingut.

Valora'l de l'1 al 10: 8

Comentaris

FITXES DE LECTURA

Hecho con Padlet